Hartelijk welkom!



Deze blog informeert u over de dingen die achter de schermen van ons kasteel gebeuren en bespreekt items uit onze uitgebreide collectie. Voor informatie over openingstijden en evenementen, tentoonstellingen, huwelijken en kinderpartijtjes verwijs ik u naar onze site:

www.sypesteyn.nl

Restaurant op Sypesteyn
De catering van het kasteel is in handen van het echtpaar Annette en Hans Hoogerwerf. Dit gastvrije duo zorgt voor een prettige plek waar gasten graag een hapje of drankje zullen nuttigen. Het terras is geopend tijdens de openingstijden van het museum. Hans en Annette verzorgen tevens de intakes voor bruiloften, feesten en bedrijfsactiviteiten. Ze staan u graag te woord om al uw wensen in vervulling te laten gaan.


Ik wil u uitnodigen uw reactie te plaatsen onder de artikelen.

Bedankt en veel leesplezier.

donderdag 26 mei 2011

Compliment voor rondleidingen



Afgelopen dinsdag kwam ik met een grote groep gepensioneerde collega's uit Maassluis bij u op bezoek. Dit bezoek en de rondleiding zijn de deelnemers en mijzelf incluis prima bevallen. Een compliment voor de deskundigheid en het enthousiasme van de gidsen, waarvan er twee op deze foto staan. Misschien vinden ze het leuk om een herinnering aan ons bezoek te ontvangen en tegelijk iets in handen te hebben wat relateert aan het dankbare werk dat ze verrichten. Ik zat zelf in de groep van Josee (als ik de naam goed spel) en doe haar hierbij de hartelijke groeten. Ik had niet de gelegenheid om haar te bedanken en gedag te zeggen, want ik moest voortijdig naar buiten om mijn schaapjes bij elkaar en naar die grote bus te brengen. Die stond namelijk op een afgesproken tijd op de Loosdrechtsedijk en was bezig om het verkeer op te houden. Bedankt voor de goede ontvangst en de samenwerking!

Cor Landsbergen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten